På väg hem

Sitter på Calgary airport på väg hem från 2 fantastiska veckor i Kanada,det mest underbara är att få ha varit hela familjen tillsammans(förlåt Chippen Husse kommer snart hem),,,,saknar Hampe nästan mer nu än innan vi åkte hit,den ena sidan av mig skriker kom hem Junior och den andra mindre egoistiska sidan säger ;Stanna och upplev och ta chansen att uppleva detta underbara land även på sommaren....ska spela v 75 som f-n och hoppas på att den slår in...för då kommer jag över tills ommaren och provar alla de fantastiska golfbanor som verkar finnas på denna oändliga ytan tillsammans med Hampus....
Vi älskar dig Hampus!!

(Nu fick jag oxå visa att jag kan hantera en dator och inte bara frun)

Kramar Pappa Dennis




Kommentarer
Postat av: Hampus

Ja det var 2 sjukt bra veckor och roligt,trevligt gott var det haha.

Man saknar er mer nu men hem kommer jag ju någon gång iallafall, hoppas dock pappa vinner på v-75 :)

Kram Hampus den bästa av dom bästa

2010-03-05 @ 02:17:19
Postat av: Goran

Kanns skont att hora fran er och annu ett ınlagg fran Hampus, mer vıll vı ha, grattıs Dennıs tıll att dın fru lart dıg datan, nu kan du lara Gıtte,

Vı kan gora ett system tıllsamman vıd nasta jackpott pa V75

Halsnıngar

fran Goran ı ett regnıgt

Istanbul och langtar tıll Raby

2010-03-06 @ 17:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0