Kanada bilder


Vyer från ett mycket vackert Panoram och äntligen en dag tillsammans med Hampus igen!!!

Och så var det den utlovade bilden på Grabbarna Grus (per&kim) när de får sina godispåsar...kolla in minerna !!



Visst påminner det om Barns glada miner när de lyckats fiska upp varsin gottepåse från fiskedammen???

Till Göran:det kommer bilder på Dennis oxå men tyvärr inte kl 01.30 det blev ingen då "sorry"

Här är stora problem med internet,jag får gå till resuranger och sätta mig och batteriet är inte det bästa så ni får ha lite tålamod!!

Annelie


Kommentarer
Postat av: Göran

Tjenare på Er,

verkar som uppkopplingen är dålig, vi har tålamod,

men har Du? pojkarna verkar trivas, hoppas även Hampus fick en godispåse, saknar svenska flaggan på första bilden,

ser inte pojkarna nyrakade ut...?

ser fram emot bild på Dennis och Er alla ihop!

Hälsningar

från Göran

i Huvud-Byn, här är ett jävla kaos med vägar, plogning, tunnelbana och bussar, jag har bilen med..

2010-02-23 @ 19:57:24
Postat av: Pelles mamma

Hej!



Oj vad avis jag är!!! Lyckliga gossar har ni åstadkommit! Vilka påsar! Här är så kallt så man förtvivlar. 32 grader i morse, och värre skall det bli i morgon. Tusen hälsningar till er alla.



Pelles mamma

2010-02-24 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0