En dag närmare Kanada !

"Packning.....oj jag anar ugglor i mossen...nåt är på gång! jag känner igen de här väskorna!!!
Om jag skulle ta och göra mig riktigt liten så märker de nog inte att jag följer med...vill oxå träffa "lill husse" ...förstår ni väl!!! "

Nä du Chippen du får faktiskt stanna hemma och ta hand om Mormor & Morfar !!

Nu börjar det faktiskt kännas som om jag har koll på det mesta,,bra på det med packningen...
Ska bara låna en resväska till(får flirta lite med mamma) så imorgon kväll ska allt vara "fit for fight"..
Så på fredag kväll när jag bomat igen på dagis....så är det bara hem och käka något och bums krypa i säng och ev slöglo lite på OS....för att stiga upp kl 01.30 och bege sig till Kastrup....de har varnat för snöoväder så vi får väl se till att ha gott om tid på oss!!

Vill bara meddela grabbarna "over there" att det där med godispåsarna har jag lagt över på dottern..så om ni inte blir nöjda så skyll inte på mig ;).....men iof tror jag inte ni vågar gå i någon despyt med Madicken vad det gäller klagomål på hennes uppgift....hon tillhör nämligen de där damerna som man aktar sig för att gå i diskussion med....man kommer nämligen aldrig ur det med seger....fråga Hampus !!!....


Men Per jag såg att din påse tycks vara klar iaf...nu får vi hoppas att hon hinner fixa Kim´s och Hampes oxå..(var inte oroliga ,,hon är rätt rapp av sig!)



Tack & hej...nu blir det OS + Andre`Pops

Kommentarer
Postat av: Göran

Tack för tipset, skall bli kul att följa er resa till och i Kanada.

Chippen, var inte sur för att få stanna hemma, tänk istället på all godis och god mat som blir hos mormor och morfar, femrätters varje dag..

kan vi få en bild på Dennis kl 01.30 ?

Madicken verkar gilla godiset, hoppas det blir över till Hampus och Kim.

Vädret är inte bra just nu, hoppas det är bättre imorgon natt.

Göran

2010-02-18 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0